Szanowni Państwo,
Potwierdzeniem przez rodziców woli zapisów na dyżur wakacyjny do przedszkola, jest wniesienie opłaty za żywienie w okresie dyżuru. Wpłaty można dokonać w dniach 10-24.05.2022r. tj. 14 dni od dnia opublikowania list dzieci zakwalifikowanych.
Numer konta na który należy uiścić opłatę za żywienie:
37 1030 1508 0000 0005 5061 5053
Dodatkowe informacje o opłacie za wyżywienie:
W tytule przelewu proszę o umieszczenie: Opłata za żywienie Dyżur wakacyjny, imię i nazwisko dziecka.
Dyrektor, Joanna Konowrocka
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
1 marca godz. 13.00
Udostępnienie w systemie rekrutacyjnym oferty przedszkoli i szkół podstawowych.
1 marca godz. 13.00 – 17 marca godz. 20.00
Rejestracja w systemie wniosków o przyjęcie.
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek w systemie. Po zakończeniu tego etapu nie będzie możliwa edycja wniosku.
1 marca godz. 13.00 – 18 marca godz. 16.00
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Wniosek podpisany profilem zaufanym i dokumenty/oświadczenia potwierdzające kryteria rodzice przekazują za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacji lub wersję papierową wniosku wraz z załącznikami składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
Ważne
Kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego ze względu na niepełnosprawność, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w każdym przedszkolu i szkole wskazanej na liście preferencji, w której wybrano oddziały integracyjne. Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
21 kwietnia godz. 13.00
Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
21 kwietnia godz. 13.00 – 27 kwietnia do godz. 16.00
Potwierdzenie woli zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane.
29 kwietnia godz. 13.00
Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
Procedura odwoławcza
od 29 kwietnia
W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
15 czerwca godz. 16.00
Opublikowanie w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
15 czerwca godz. 16.00 – 23 czerwca godz. 20.00
Rejestracja w systemie wniosków o przyjęcie.
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek w systemie.
Po zakończeniu tego etapu nie będzie możliwa edycja wniosku.
15 czerwca – 24 czerwca godz. 15.00
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wniosek podpisany profilem zaufanym i dokumenty/oświadczenia potwierdzające kryteria rodzice przekazują za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacji lub wersję papierową wniosku wraz z załącznikami składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
Ważne
Kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego ze względu na niepełnosprawność, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w każdym przedszkolu i szkole wskazanej na liście preferencji, w której wybrano oddziały integracyjne. Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
29 czerwca godz. 13.00
Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych
i niezakwalifikowanych.
29 czerwca godz. 13.00 – 4 lipca godz. 16.00
Potwierdzenie woli zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane.
6 lipca godz. 13.00
Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
od 6 lipca
Procedura odwoławcza.
31 sierpnia
Opublikowanie w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
Szanowni Państwo
Proszę o potwierdzenie woli wszystkich rodziców dzieci z rocznika: 2018, 2017, 2016, którzy chcą, aby ich dzieci od września kontynuowały pobyt w naszym przedszkolu.
Deklarację w formie pisemnej składacie Państwo w siedzibie przedszkola w terminie od 22.02.2022r. do 28.02.2022r. do godziny 16:00.
Przy wejściu głównym na zielonym filarze czekają dla Państwa wydrukowane deklaracje.
Deklaracja_kontynuowania_wychowania przedszkolnego_2022_2023
Dyrektor, Joanna Konowrocka
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiam Państwu dokumenty rekrutacji na rok 2022 / 2023
Zachęcam do zapoznania się z załącznikami.
Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych_2022_2023
Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych_2022_2023
Kryteria rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych 2022_2023
Joanna Konowrocka Dyrektor Przedszkola nr 262