Kadra pedagogiczna
W przedszkolu zatrudniona jest wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w wielu różnego rodzaju szkoleniach, kursach i warsztatach.
mgr Joanna Konowrocka
Dyrektor
mgr Anna Antoniuk
Logopeda
mgr Maria D’erceville
Religia
mgr Aneta Kobus
Wychowawca grupy Biedronki
mgr Marta Łukasiewicz
Wychowawca grupy Biedronki
mgr Wioletta Tosiek
Wychowawca grupy Gwiazdki
mgr Magdalena Osińska
Wychowawca grupy Gwiazdki
mgr Aneta Zabrodzka
Wychowawca grupy Nutki
mgr Elżbieta Bąbolewska
Wychowawca grupy Nutki
mgr Larysa Wtulich
Wychowawca grupy Myszki
mgr Iwona Wojtyńska
mgr Olga Wójcik
Wychowawca grupy Pszczółki
mgr Joanna Pukas
Zdobyta wiedzę nauczycielki wykorzystują w pracy dydaktyczno – wychowawczo – opiekuńczej stosując elementy alternatywnych metod i form pracy:
– Razem w przedszkolu – Jolanta Andrzejewska, Jolanta Wierucka
– koncepcji pedagogicznej m. in. K. Orfa, R. Labana, C. Freineta,
– Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
– metody ruchu rozwijającego W. Sherborne,
– edukacji matematycznej E. Gruszczyk-Kolczyńskiej,
– metody pedagogiki zabawy,
– Kinezjologii Edukacyjnej,
– Sojusz Metod.
Zadaniem nauczycielek przedszkola jest odnalezienie drogi do każdego dziecka w trakcie zajęć indywidualnych, pobudzania ich zainteresowań i możliwości intelektualnych. Wprowadzenie dziecka w złożony świat, ułatwienie mu poznania tego świata, zrozumienie i odczuwanie możliwości współtworzenia w nim czegoś nowego jest podstawowym zadaniem naszego przedszkola.
Cele jakie nam przyświecają:
1. Tworzymy warunki zapewniające wszechstronny rozwój dziecka ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia i bezpieczeństwa naszych wychowanków.
2. Upowszechniamy założenia edukacji ekologicznej w domu i przedszkolu – dbamy o zdrowie i ekologiczny styl życia.
3. Znamy i rozumiemy negatywny wpływ zanieczyszczeń środowiska na rozwój psychofizyczny człowieka.
4. Nauczyciele są partnerami w realizacji zadań edukacji ekologicznej i prozdrowotnej.